Naudinga

Istorija

Šiandien esame tokioje stadijoje, kai blogiausi momentai jau praeityje ir sunkiausias kelias nueitas. Dabar galime su šypsena atsisveikinti su tais, kuriems mes pasirodėme nereikalingi ir su dviguba energija dirbti ir skirti dėmesį tiems, kurie rado laiko įsigilinti į mūsų paslaugą ir jos teikiamus privalumus.

Atsisukę atgal, galime tik patvirtinti taisyklę, kad niekas iš niekur neatsiranda...

 

Mūsų istorija

2001 metai

Aš, Eimantas Gardauskas, dabartinis šio projekto vadovas ir šių eilučių autorius kartu su klasioku Andriumi Kasparavičiumi, kaip informatikos atsiskaitomąjį darbą, bandome daryti interneto svetainę tuometinei Raseinių „Žemaičio“ gimnazijai. Galutinis rezultatas atnešė ne tik solidų pažymį, bet ir tapo oficialia mokyklos interneto svetaine.

Nepamenu, kaip ji atrodė, bet archyvai sako, kad taip.

Mokinių sukurta interneto svetainė „vaidino“ mokyklos internetinį veidą iki pat 2003 metų kovo mėnesio, vėliau buvo išjungta.

2007

Mokyklos interneto svetainė parengiama informatiko mokytojų ir atrodo taip.

2010 metai

Pirmą kartą pradeda kirbėti mintis, kad kažką tuo klausimu reikėtų daryti. Pabandęs pakalbinti kolegas prisidėti ir realiai užsukti kažkokį gamybinį procesą, rankų miško nesulaukiau. Kažkas dar numetė geležinį argumentą, kad pirmiausia reiktų žiūrėti verslo rezultatus. Nusiraminau.

2011 metai

Pastebiu, kad mokyklos interneto svetainės paskutinis įrašas pusmečio senumo ir pasidaro ne tik pikta, bet ir smalsu – kodėl? Per Facebook‘ą pakalbinęs gimnazijos direktorių Liną Dargevičių sužinau, kad problema yra žinoma, patarimai laukiami. Susitikome, sutarėme bendradarbiauti.

Kolegas pavyko įtikinti padirbėti iš idėjos ir dar tais pačiais metais svetainė buvo atnaujinta.

2012 metai

Beveik kasdien bendravome su gimnazijos atstovais, kurie teikė pasiūlymus dėl svetainės turinio ir administravimo. Per šiuos metus išlaižėme turinio valdymo sistemą taip, kad jau buvo nebaisu atiduoti ją valdyti net ir tiems, kurie nelabai sklandžiai draugauja su kompiuteriais.

Tais pačiais metais gimnazija dalyvavo interneto svetainių mokyklomis konkurse, kurį laimėjo. Gavo pagrindinį apdovanojimą už geriausią interneto svetainę mokyklai bei už geriausią idėją.

Raseiniškiai žmonės paprasti, tad natūraliai gimė mintis gimnazijoje įgytą patirtį perkelti ir į kitų mokyklų internetinę erdvę.

2013 metai

Atlikome keletą rinkodaros žingsnių, kurie apčiuopiamų rezultatų nedavė. Galėjome tuo klausimu padirbėti rimčiau, bet tuomet mūsų paslaugos pabrangtų keletą kartų. Tad šios minties atsisakyta, nes tikslas buvo perkelti gerąsias praktikas, o ne uždirbti milijoną.

Tais pačiais metais mus pasirinkusių mokyklų kiekis pasiekė pirmąjį penketą, o mes nusprendėme nesiblaškyti – džiaugtis tuo, kas yra. Toliau tobulinome sukurtus sprendimus.

2014 metai

Įmonės viduje kyla erzelis, kad šios paslaugos teikimas yra pernelyg brangus mums. Man, kaip idėjos autoriui ir pagrindiniam vykdytojui, tenka ieškoti sprendimų, kad projektas apskritai nebūtų nutrauktas. Sužvejojus keletą rimtų verslo klientų, su komanda pavyksta sutarti nedaryti skubotų išvadų – palikti projektą dreifuoti.

2015 metai

Daugiau nei metus besitęsiantis dreifavimas entuziazmo nepakėlė, beveik iš įpratimo tobulinome sprendimus ir nieko už juos nesitikėjome. Supratome, kad idėja iššovė per anksti. Mokyklų vadyba dar nepasirengus priimti pagalbos iš profesionalų.

Tų pačių metų pabaigoje, lyg paneigdamos mūsų padarytas išvadas, išlenda mokyklų, su kuriomis greitai ir sklandžiai įgyvendiname dar keletą projektų. Jaučiame susidomėjimo bangą.

2016 metai

Šiuos metus vadiname proveržio metais. Pilnus metus turėjome darbų su mokyklomis. Vis dar negalime sakyti, kad sukūrėme iš to verslą, bet išlaidose jau nebėra triženklių minusinių skaičių, o per penkerius metus reikalingais pasijuto visa komanda, ne tik aš. Geri atsiliepimai, lengvas bendravimas su mokyklų atstovais mums, kaip terapija po reiklių verslo klientų.

2017 metai

Susidomėjimas neatslūgsta. Priimamas sprendimas toliau tęsti projektą ir net atlikti visiškus atnaujinimus. Vasarą paskyrėme atnaujinimams ir kol kas to nesigailime. Tris kartus VALIO Webas.lt vadovui Jaroslav Petrusevič, kad kenčia mano (už)klasinę veiklą ir neišspyrė iš darbo.

2018 metai

Su kolegomis nusprendėme, kad savo produkto pagrindu galime sukurti tam tikrą standartą, kuris sutaupytų laiko ne tik mums, bet tuo pačiu sukurtų labai aukštos kokybės vartotojo patirtį. Kas valstybinio sektoriaus įstaigoms yra didelė naujovė ir prabanga. Savaime ateinančių klientų kiekis nei augo, nei mažėjo, o komanda vis daugiau dėmesio skyrė įvairiems patobulinimams, nes juos tai natūraliai džiugino.

2019 metai

Šiuos metus reikėtų pavadinti "Tyla prieš audrą". Tarsi ir neįvyko joks proveržis, bet technologiškai padarėme tokius pokyčius, kad mūsų vystoma platforma galėtų būti dar geresnė ir patogesnė galutiniam vartotojui - mokyklos svetainės administratoriui. Geri atsiliepimai iš klientų indikavo tai, kad esame gerame kelyje.

2020 metai

Praktiškai nuo 2018 metų jau kirbėjo mintis, kad šis projektas gali veikti savarankiškai, o atėjusi pandemiją šį planą tik paspartino. Pritraukėme pardavimo, aptarnavimo specialistų ir pradėjome ženkliai didinti apsukas. Pozityvūs pokalbiai su švietimo įstaigų kolektyvais augino sparnus - galime sakyti, kad sukūrėme tikrai naudingą ir reikalingą produktą.

2021 metai

Pirmieji savarankiški projekto metai, per kuriuos išaugo ne tik klientų kiekis, bet ir ambicijos. Ambicija daryti dar geriau, dar tikslingiau, dar nuosekliau ir plėstis geografiškai. 

2022 metai

TechHub pre-ekseleratoriaus 4 grupės DEMO DAY renginyje buvo ištartas mūsų naujas vardas Cleverphant.